Wednesday, September 30, 2009

TEMPAHAN UTK TUDUNG BARU DITANGGUHKAN SEMENTARA

Photobucket

Salam buat Semua.

Berceloteh lagi nampaknya. Tempahan masuk berhelai helai sehingga tak sempat nak update blog pun....dan terpaksa saya tangguh dulu tempahan individu kerana tempahan butik terlalu byk mencapai 300 helai...moga moga dapat disiapkan kerana stok mereka dah habis sebelum Hari Raya lagi. Ada yg datang 2 hari sebelum raya utk menempah 50 helai lagi...huissh...terpaksa ditolak..kalau ambil juga...alamat tak beraya ler nampaknya. Ingat lepas raya boleh ler rehat....raya keempat tokeh tokeh butik dah tepon..tudung2 mereka dah habis. Sesekali pk...bagus juga cadangan kawan kawan tentang konsortium tu. Kepada pelanggan individu, sekiranya anda tidak sanggup menunggu...SILA BUAT TEMPAHAN PADA RAKAN RAKAN SAYA...YG SAYA LINK BLOG MEREKA DI SINI. Jahitan mereka cantik dan InsyaAllah berpuas hati.

First time dlm sejarah hidup saya, saya tidak sempat mengemas rumah dan terus balik kampung dan juga tidak sempat buat biskut biskut seperti lazimnya saya buat tahun tahun yang lalu. Tentulah saya buat biskut biskut kegemaran anak anak dan husband...tp tahun ni terpaksa tunjuk2 je. Ada sesuatu yg saya rasakan kehilangan tahun ni, bergurau senda dengan keluarga, bermain bunga api di malam2 ramadan bersama anak2, bergolek golek atas katil....terawih pun cam kusyuk je (risau tudung2 org tak siap), ...saya harus buat sesuatu dan tentulah menambah pekerja saya.

Saya juga tak sempat nak upload kain baru dari Korea....yg mmg design kali sgt classic. Lagipun kalau upload skrg membuat pelanggan terliur jer. Bagi saya 3 minggu lagi....dan insyaAllah saya akan buka balik tempahan individu. Jangan risau...ujung bulan ni...anda semua dapat kain lagi baru...kerana saya akan ke Vietnam tgh bulan ni...utk mencari kain kain yang cantik dan istimewa HANYA UTK PELANGGAN NU'UR HUSNA.

Dalam kepala ni, byk nak dibuat, tudung Nu'ur Shuhada (tudung ni dapat sambutan terutama dipakai dengan brocade bersama batu swaroski), Tudung Siti Rania (tudung ni saya hanya sempat buat 25 helai utk Butik shj), Tudung Nu'ur Najwa (tunggu kedatangannya) dan mcm mcm tudung lagi. Kesabaran pelanggan amat saya harapkan....jangan push push tau...nanti tudung siap tak cantik sebab pressure...hehehhehe. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment