Friday, September 20, 2013

Harga Baru Label Cloth



Permulaan usahawan yg berjaya apabila anda dikenali melalui Jenama anda. Utk menjadi usahawan tersebut walau sekecil mana pun perniagaan anda, anda perlu ada jenama, iaitu anda mengeluar nama Produk anda sendiri. Oleh yg demikian setiap Produk2 yg anda keluar letaklah label cloth atas jenama anda sendiri. Bermula detik itu Produk2 anda mula dikenali. Saya menyediakan perkhidmatan membuat label cloth dan saya telah berkecimpung dlm perniagaan ini hampir 5 tahun.

Harga yg dibawah adalah utk size lebar 1.5 - 2 cm X panjang 5 - 6 cm

RM280 - 1,200 hingga 1,600 pieces (minimum order)
RM580 - 5,000 pieces.
RM780 - 10,000 pieces.
RM980 - 15,000 pieces.

Warna dishorkan hanya 2 atau 3 warna kerana benang akan berserabut dibelakang label tersebut jika mengunakan byk warna. Label anda akan siap dalam masa 3 minggu lebih. Memang agak mahal tetapi kualitinya superb. Tempah sekarang mengelakkan kejadian produk bertimbun dah siap, kelam kabut baru nak buat label dan mula call saya setiap hari bertanyakan bila label nak siap. Begitu juga kalau label anda hampir habis, cepat order utk mengelak berlakunya perkara tersebut. Saya telah pun ada pelanggan tetap yg 3,4 bulan sekali mereka akan menempah 15,000 pieces. Even ada 3 pelanggan tetap dari Brunei menempah setiap tahun.

So siapa yg berminat sila hantar image jpeg ke meeza99@gmail.com. Masukkan deposit 50% dari harga yg tertera diatas ke Akaun Maybank 164324295771 (Hamizah Yahaya). Sila guna EMAIL atau SMS dlm urusan tempahan label cloth. Penggunaan WASAP tidak dapat digunakan buat masa ini kerana terlalu byk incoming mesej tentang urusan perniagaan lain yg kadang2 saya terlepas pandang atau saya delete kerana gangguan dlm HP saya.

Terimakasih

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete