Friday, May 3, 2013

KELAS JAHIT TUDUNG CHIFFON DI PULAU PINANG, 2 JUNE 2013 (AHAD)

BERITA BAIK UTK ORG PENANG, ORG KEDAH, UTARA PERAK DAN SEKITARNYA. (lepas ni jgn dok tanya tak buat kelas kat Kedah ke, Penang ke, kat sini sinun....hah ini peluang anda...)

Pada 2 Jun 2013 (Ahad), saya akan berada di Pulau Pinang. Saya akan membuka kelas di sana iaitu kelas chiffon 3 layer (Yuran RM250) dan saya jangka kelas ini bermula pukul 10.00 pagi. Bagi pelajar pelajar di Penang, Kedah atau utara perak dan sekitarnya boleh daftar sekarang kerana tempat terhad. Alamatnya adalah seperti berikut: Bungalow Sime Darby, No 2A, Jalan Biggs, Pulau Tikus, Georgetown, 10350 Penang. Email saya di meeza99@gmail.com atau telefon saya di 016531840.

Sila deposit RM100 utk pendaftaran ke akaun 164324295771 (Maybank - Hamizah Yahaya) manakala bakinya sewaktu anda menghadiri kelas nanti. SMS berikan nama anda. Bawa gunting shj dan kalau ada mesin portable tolong bawa sekali. Terimakasih.

No comments:

Post a Comment