Wednesday, April 24, 2013

Kelas terakhir di Shah Alam.

27 April 2013 Sabtu ini, adalah kelas tudung terakhir saya mengajar di Shah Alam. Seingat saya, saya telah mengajar hampir 100 lebih pelajar selama saya berada di Shah Alam. Kini ada diantara mereka yg sudah membuka butik pakaian, ada yg membuka bengkel menjahit tudung dan tidak kurang juga menjadi tenaga pengajar dikawasan mereka. Alhamdulllilah kerana saya dapat menyebarkan ilmu serta pelajar2 ini dapat mencari punca rezeki pula.

Sekiranya sesiapa lagi berminat utk mendaftar utk kelas terakhir saya di Shah Alam terutama yang berada dikawasan sekitarnya silalah berbuat demikian. Gunalah peluang terakhir ini kerana saya masih berada di Shah Alam. Selepas ini saya akan berada di Puncak Jalil. Untuk kelas bulan Mei semua tarikh yg diberi dibatalkan sehingga diberitahu kelak. Mungkin kalau diberi kesihatan yg baik, diberi masa yg lapang, saya akan mengajar membuat jubah dan baju kurung. InsyaAllah.

Jika berminat, ini email saya meeza99@gmail.com. Tel. no. saya 016-6531840. Alamat saya di Shah Alam. Signature Boutique, No. 15, Jalan Zirkon B 7/B, Seksyen 7, 40000 Shah Alam.

p/s utk orang2 Penang, tunggu kehadiran saya pada 2 June 2013. Pendaftaran sudah dibuka. Juga sila like page saya https://www.facebook.com/NuurhusnaCreativeHijab utk mengetahui aktiviti Nuurhusna. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment